ראש הממשלה נתניהו נפגש עם נשיא קפריסין בניקוסיה

שלמה ריזל No Comments on ראש הממשלה נתניהו נפגש עם נשיא קפריסין בניקוסיה

ראש הממשלה בנימין נתניהו נחת לפני זמן קצר בלרנקה שבקפריסין ובשעה זו הוא נועד עם הנשיא ניקוס כריסטודולידיס. הביקור בקפריסין נועד להרגיע את חששות קפריסין ויוון על רקע התחממות היחסים הישראליים מול טורקיה

17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו נחתו לפני זמן קצר בלרנקה שבקפריסין, והתקבלו על ידי שר הביטחון של קפריסין מיכאליס גיורגאלס ושגריר ישראל בקפריסין אורן אנוליק. בשעה זו נועד ראש הממשלה בנימין נתניהו עם נשיא קפריסין ניקוס כריסטודולידיס בארמון הנשיאות בניקוסיה.

יצויין, כי ביקורו של נתניהו הוא למעשה ביקור מקדים לקראת ביקור מתוכנן של ראש הממשלה בטורקיה, שם ייפגש עם נשיא המדינה ארדואן. לדברי גורמים מדיניים הביקור של נתניהו בקפריסין נועד בראש ובראשונה להעביר מסר למדינות קפריסין ויוון כי ההתחממות האחרונה בין ישראל לטורקיה, יריבתה של יוון, לא תעיב על היחסים עם ישראל.

גם לאחר הנחיתה התייחס נתניהו להומות אמש בדרום תל אביב ואמר: "הקמנו גדר בגבולנו הדרומי (מצרים) ובלמנו את ההסתננות משם לישראל. עצרנו בכך למעלה ממיליון מסתננים מאפריקה, מה שהיה הורס את המדינה שלנו. עכשיו נקים גדר בגבולנו המזרחי (ירדן) ונבטיח שלא תהיה הסתננות גם משם. נשמור על הגבולות שלנו – נשמור על המדינה שלנו!".

 



0 תגובות